Zjazd Delegatów IPMA w Polsce

W dniach od 22 do 24 marca po raz pierwszy w Polsce, odbędzie się w Warszawie „Council of Delegates,” wydarzenie w którym udział wezmą specjaliści z obszaru zarządzania projektami z ponad 50 krajów świecie. W ubiegłym roku rolę gospodarza pełnił Azerbejdżan. Organizatorem spotkania jest międzynarodowa organizacja International Project Management Association (IPMA), tworząca uniwersalny standard kompetencji w zarządzaniu projektami.

W strukturach International Project Management Association funkcjonuje około 55 niezależnych stowarzyszeń członkowskich z całego świata. CoD Meeting to wydarzenie, które dwa razy do roku, w marcu i we wrześniu gromadzi delegatów reprezentujących poszczególne kraje. W Warszawie w wydarzeniu udział weźmie około 120 ekspertów z dziedziny zarządzania projektami, w tym również przedstawiciele z Polski.

To dla nas ogromne wyróżnienie, że mamy możliwość organizowania wydarzenia, w którym udział wezmą międzynarodowi eksperci w dziedzinie PM  tłumaczy Leszek Staśto, Prezes IPMA Polska. Udział w spotkaniach to wspaniała okazja dla wszystkich uczestników do wymiany doświadczeń w zakresie prowadzonych projektów, zdobycia nowej wiedzy, poznania trendów panujących w poszczególnych krajach. To również współpraca w zakresie planowania działań na rzecz rozwoju samej organizacji dodaje prezes.

Zjazd Delegatów rozpocznie Panel Certyfikacyjny, podczas którego omówione zostaną kluczowe sprawy dla certyfikacji, a także bieżące zagadnienia regulujące ten proces w poszczególnych krajach. W dniach 23 i 24 marca odbędą się obrady Rady Delegatów, najwyższego organu IPMA. Członkami są przedstawiciele poszczególnych państw, najczęściej osoby z zarządów stowarzyszeń członkowskich. Omówione zostaną kluczowe tematy dla działalności IPMA, m.in. zasady członkostwa nowych stowarzyszeń, kwestie finansowe oraz marketingowe.