Zasady reklamacji usługi szkoleniowej
IPMA Polska stosuje System Zarządzania Jakością wg normy ISO 9001:2015. Reklamacje dotyczące usług szkoleniowych realizowane są zgodnie z procedurą PJ8.3/01 "Niezgodbności i działania korygujące".
Zasady reklamacji usługi szkoleniowej:
- Każdy uczestnik szkolenia ma prawo wniesienia reklamacji z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usługi edukacyjnej, w szczególności:
- świadczenia usługi edukacyjnej w zakresie merytorycznym, metodycznym lub organizacyjnym w sposób niezgodny z postanowieniami Umowy,
- niedotrzymania z winy Wykonawcy określonego w Umowie terminu realizacji usługi.
- Reklamację należy złożyć do Dyrektora Generalnego IPMA Polska, w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
- Termin składania reklamacji wynosi 14 dni roboczych, licząc od dnia w którym usługa została wykonana lub miała być wykonana.
- Reklamacja musi zawierać szczegółowy opis zakresu niezgodności lub inne okoliczności ją uzasadniające.
- Usługodawca rozpatruje reklamację w terminie 30 dni roboczych, licząc od dnia jej wniesienia. Jeśli reklamacja w tym czasie nie może zostać rozpatrzona, Usługodawca powiadamia reklamującego na piśmie o przyczynach opóźnienia i przewidywanym terminie rozpatrzenia reklamacji.
- W przypadku stwierdzenia zasadności wniesionej reklamacji uczestnikowi przysługuje:
- częściowy lub całkowity zwrot kosztów usługi edukacyjnej,
- możliwość ponownego uczestnictwa w kursie o tym samym zakresie w najbliższym możliwym terminie.
- Naruszenie warunków postępowania reklamacyjnego skutkuje nieważnością wniesionej reklamacji.