e-Spotkania

W dzisiejszych czasach wirtualne i międzykulturowe zespoły to nie jest już coś wyjątkowego,
czy też niespotykanego. Coraz częściej pracujemy w zespołach rozproszonych, zarówno w obrębie jednego kraju jak i kontynentu i świata. Czy zdajemy sobie jednak sprawę, jakie są szanse i wyzwania związane z takim typem pracy? Czy wiemy na co zwrócić uwagę pracując z osobami z innych kultur,
czy opieramy się na stereotypach? Już niedługo okazja, żeby się przekonać!

O projekcie
Young Crew, jako organizacja niezwykle rozproszona zarówno globalnie, jak i w ramach Polski, uruchamia pilotażowy projekt wirtualnych konferencji poświęconych temu zagadnieniu –
e-Spotkania. Jest to cykl czterech spotkań, odbywających się online, podczas których uczestnicy będą mieli okazję wysłuchać ekspertówz zakresu wirtualnych zespołów oraz wymienić się doświadczeniami i spostrzeżeniami. Spotkania te będą również idealną okazją do przygotowania się do udziału w konkursie Global eCollaboration Competition 2012.


Tematyka

Tematyka zostanie podzielona na cztery sesje tematyczne:
1.    Zarządzanie rozproszonymi zespołami– 23.05.2012, godz. 20:00

a.    Budowanie zespołu
b.    Motywowanie zespołu
c.    Kierowanie zespołem
d.    Kontrolowanie zespołu
e.    Różne strefy czasowe – jak nimi zarządzać

2.    Zagrożenia wirtualnych zespołów – 6.06.2012, godz. 20:00

a.    Ryzyka specyficzne dla wirtualnych zespołów
b.    Jak im zapobiec
c.    Konflikty w rozproszonych zespołach

3.    Praca w zespole wielokulturowym ( debata w j. angielskim ) – 20.06.2012, godz. 20:00

a.    Różnice kulturowe w zespołach rozproszonych – czy wpływają na pracę?

4.    Learn from the best – 4.07.2012, godz. 20:00

a.    Przykłady projektów realizowanych w zespołach rozproszonych

Struktura spotkania
Jedno spotkanie będzie trwało 60-90 minut. Spotkanie będzie składało się z dwóch części:
1.    Wypowiedzi ekspertów (2 lub 3 ekspertów po 20 minut)
2.    Ogólnej dyskusji (20-30 minut)

Całość będzie moderowana przez organizatorów, którzy będą wspierali spotkanie pod względem organizacyjnym oraz technicznym w razie potrzeby. Podczas wypowiedzi ekspert będzie miał możliwość przedstawienia słuchaczom materiałów (jak prezentacji, statystyk, itp.) ze swojego komputera (lub strony internetowej).
Na każde spotkanie będzie wymagana rejestracja (bezpłatna). Nie będzie konieczności instalowania jakiegokolwiek programu – wymagany jest Internet oraz mikrofon (opcjonalnie również kamera internetowa). Spotkania będą przeprowadzane przy pomocy serwisu, dedykowanego
do przeprowadzania konferencji online.

Rejestracja
Link: http://bitly.com/rejestracja_1
Dołącz do wydarzenia na facebook!

Kontakt
Natalia Majcher
e-mail: natalia.majcher@gmail.com
tel. kom.: +48 600 404 693