W biurze IPMA zarządzamy czasem pracy!

Nasze potrzeby? Podobnie jak w małych i średnich firmach - usprawnić i zautomatyzować proces ewidencji czasu pracy, pozbyć się papierowych list obecności, wniosków urlopowych oraz grafików pracy. Udało się! Dzięki prostej i intuicyjnej w obsłudze, a bogatej w funkcjonalność aplikacji - inEwi.
Do systemu logujemy się z komputera, laptopa albo telefonu, gdziekolwiek jesteśmy. A w biurze korzystamy z tabletu z zainstalowaną aplikacją inEwi RCP, do którego codziennie rano zbliżamy identyfikator z indywidualnym QR kodem, żeby potwierdzić swoją obecność w biurze. Podobnie po południu wychodząc.
W każdej chwili wydrukujemy raport, listę obecności i sprawdzimy grafik. Wygoda i oszczędność czasu.
Dzięki integracji z systemami kadrowo-płacowymi nie trzeba ręcznie przepisywać danych i liczyć godzin. Możemy eksportować wszystkie dane dotyczące godzin pracy, urlopów, delegacji, spóźnień i nadgodzin. Prosto i szybko.
Co jeszcze nas przekonało? Szybka i prosta instalacja - nie trzeba było wzywać informatyków. No i cena. Atrakcyjna comiesięczna opłata nie wydrenowała naszego budżetu.
Zatem kolejny problem z głowy, a my lubimy rozwiązywać problemy.
Biuro IPMA Polska

Wydarzenia
| P | W | Ś | C | P | S | N |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
|
20
|
21
|
22
|
23
|
24
|
25
|
26
|
|
27
|
28
|
29
|
30
|
31
|
|
|



