VI Forum Project Management Office

Terminy
Data: 
2011-04-12 09:00 - 2011-04-13 18:00

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszamy do udziału w VI Forum Project Management Office, organizowanym przez Institute for International Research.

Zagadnienia tegorocznej konferencji w największym stopniu skupiają się na najnowszych metodach, rozwiązaniach i narzędziach, jakie stosuje się w PMO. Nie zabraknie jednak tematów związanych z finansami czy strategią, omówione też będą studia przypadków. O priorytetach w zarządzaniu PMO będziecie mogli Państwo porozmawiać w czasie panelu dyskusyjnego.

Główne zagadnienia:

=> Dostosowanie PMO do celów organizacji - implementacja kluczowych narzędzi integrujących działania różnych obszarów zarządzania projektami

=> Tworzenia PMO w organizacji sektora publicznego

=> Project Portfolio Management: jak wyselekcjonować najlepsze projekty

=> Mierniki i wskaźniki oceny w PMO zwiększające szanse na sukces

=> Tworzenie EPMO w organizacji: dodaj strategiczne ogniwo swojego PMO

=> PMO jako element organizacji – wdrożenie i funkcjonowanie (koegzystencja i współpraca z otoczeniem)

=> Zaawansowane techniki PMO: najlepsze przykłady wdrożenia PMO

=> Jak negocjować powołanie PMO? Wykorzystanie PMO w celu ograniczenia ryzyka w organizacji

=> Budżetowanie w PMO. Stworzenie PMO na bazie ograniczonego budżetu

=> Zarządzanie portfelem projektów a strategia firmy

Szczegóły [link]

Lokalizacja

Hotel Marriott
Al. Jerozolimskie 65/79
Warszawa
Poland
52° 13' 41.7828" N, 21° 0' 13.4064" E

Lokalizacja

Javascript is required to view this map.