Władze i organizacja
Władze i organizacja
Podczas Walnego Zebrania Delegatów IPMA Polska, które miało miejsce 8 grudnia 2017 roku w Warszawie, odbyły się wybory nowych Władz Stowarzyszenia na dwuletnią kadencję.
| |||||
Joanna Rzempała Członek Zarządu | Ewa Zawadzka Członek Zarządu | Łukasz Sienkiewicz Członek Zarządu |
Tomasz Leśniowski
Prezes International Project Management Association Polska
e-mail: tomasz.lesniowski@ipma.pl
Absolwent Wydziału Prawa na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej oraz Europeistyki na UMCS i IUT Saint-Denis Universite Paris Nord w Paryżu. Dyrektor ds. Rozwoju w firmie pm2pm sp. z o.o. oraz Dyrektor Finansowy w TOMSYSTEM Sp. z o.o. Doświadczenie zawodowe zdobył budując politykę sprzedażową, strategię marketingową oraz system kontroli przedsiębiorstwa działającego w branży przemysłowej. Jako Dyrektor Centrum Szkoleniowego był odpowiedzialny za współtworzenie i realizację strategii firmy informatyczno – szkoleniowej, zarządzanie operacyjne i koordynację prac podległych zespołów projektowych oraz za zarządzanie portfelem projektów. Wykładowca akademicki. Posiada tytuł Certified Projects Director IPMA-A i PRINCE Foudation oraz tytuł licencjonowanego trenera IPMA Polska z uprawnieniami do szkoleń kandydatów na poziom D i C. Uzyskał tytuł Atlasa Project Managementu za szerzenie idei i wiedzy o zarządzaniu projektami w Polsce. Asesor wiodący Polish Project Excellence Award.
Obszary odpowiedzialności:
- Strategia
- Finanse IPMA
- Sprawy międzynarodowe
- Sprzedaż
- Edukacja, treningi, licencje trenerskie
Joanna Rzempała
Członek Zarządu International Project Management Association Polska
e-mail: joanna.rzempala@ipma.pl
Doktor nauk ekonomicznych, adiunkt w Katedrze Organizacji i Zarządzania Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego. Wykładowca tematyki zarządzania projektami. Jest kierownikiem i wykładowcą studiów podyplomowych „Menedżer Projektów” realizowanych na Uniwersytecie Szczecińskim. Kierownik projektów dydaktycznych i biznesowych, niezależny konsultant głównie w obszarze zarządzania finansami projektów. Menedżer Programu IPMA-Student, Koordynator Ogólnopolskiego Konkursu Project Master na najlepszą pracę dyplomową z tematyki zarządzania projektami. Posiada tytuł Certified Senior Project Manager IPMA-B, certyfikat Ministra Finansów do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz certyfikat zarządzania projektami PRINCE2 Foundation. Uzyskała tytuł Atlasa Project Managementu 2015 za szerzenie idei i wiedzy o zarządzaniu projektami w Polsce. Autorka publikacji naukowych, w tym z obszaru zarządzania. Od marca 2018 członkini Komitetu ds. Finansowych IPMA International.
Obszary odpowiedzialności:
- IPMA-Student
- Uczelnie, Studia podyplomowe
- Young Crew
- Patronaty
Ewa Zawadzka
Członek Zarządu International Project Management Association Polska
e-mail: ewa.zawadzka@ipma.pl
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, kierunek anglistyka. Ze stowarzyszeniem IPMA Polska (dawniej SPMP) związana od 2008 roku. Pełniła funkcję Zastępcy Dyrektora Biura Certyfikacji, zarządzając systemem certyfikacji IPMA-4-L-C w Polsce, od 2015 r do 2018 r Dyrektor Generalna IPMA Polska odpowiedzialna za realizację strategii i obsługę wszystkich produktów IPMA Polska oraz koordynowanie prac Biura IPMA Polska. Od 2015 r Dyrektor Biura CERT, Pełnomocnik Prezesa Zarządu ds. Systemu Zarządzania Jakością ISO. Reprezentuje polskie stowarzyszenie w strukturach międzynarodowych IPMA. Doświadczenie w zarządzaniu projektami zdobywała podczas licznych inicjatyw podejmowanych przez polskie stowarzyszenie oraz jako członek międzynarodowych zespołów projektowych IPMA. Projekty i inicjatywy obejmowały m.in. wdrażanie nowych produktów i przepisów dla Biur Certyfikacji i stowarzyszeń członkowskich IPMA. Członkini Jury IPMA Achievement Awards w konkursie na Project Managera Roku (YPMY & PMY), asesor IPMA Project Excellence Award oraz Polish Project Excellence Award.
Obszary odpowiedzialności:
- Grupy Regionalne
- Biuro IPMA
- Konferencja
- Project Excellence
Łukasz D. Sienkiewicz
Członek Zarządu International Project Management Association Polska
e-mail: lukasz.sienkiewicz@ipma.pl
Certyfikowany kierownik programów/projektów (IPMA poziom B, C i D). Certyfikowany Scrum Master. Leading Assessor prestiżowej nagrody za doskonałość w zarządzaniu projektami - Polish Project Excellence Award. Asesor certyfikacji IPMA 4-LC. Członek Zarządu IPMA Polska. Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu. Absolwent studiów menedżerskich na WSH we Wrocławiu, Inżynierii Oprogramowania na Politechnice Wrocławskiej, Informatyki Stosowanej w PWSZ w Nysie, dyplomowany pedagog. Organizator i prelegent międzynarodowych i krajowych konferencji. Autor wielu publikacji dotyczących kompetencji kierowników projektów oraz wykorzystania metod zwinnych w zarządzaniu projektami. Posiada międzynarodowe doświadczenie w zarządzaniu projektami oraz prowadzeniu szkoleń, które zdobył sukcesywnie angażując się w szereg prac i przedsięwzięć komercyjnych, i non-profit. Autoryzowany trener IPMA. W swojej karierze współpracował z liderami rynku IT (np. Microsoft), telekomunikacji (np. Nokia), outsourcingu usług, R&D oraz branży energetycznej. Od kilku lat aktywnie działa w wiodących organizacjach związanych z budowaniem doskonałości w zarządzaniu projektami (np. IPMA, Scrum Alliance). Regularnie dzieli się swoim doświadczeniem występując w trakcie lokalnych i międzynarodowych wydarzeń dla profesjonalistów
Obszary odpowiedzialności:
- Certyfikacja IPMA
- WWW portale internetowe
- ISO 9001
Komisja Rewizyjna IPMA Polska:
Pan Stanisław Sroka
Pan Grzegorz Dzwonnik
Pan Artur Marsy