Grupy regionalne
International Project Management Association Polska, w celu lepszego i pełniejszego szerzenia wiedzy dotyczącej zarządzania projektami jest obecna w całej Polsce w postaci grup regionalnych. Obecnie działa ich już 11 grup i co jakiś czas tworzona jest nowa. Dzięki tej aktywności wiedza nt. zarządzania projektami nieustannie się rozwija i uaktualnia. Wychodzimy z założenia: wszyscy uczą się od wszystkich, ponieważ dobre praktyki w zarządzaniu projektami są również niezwykle istotne. Wymiana doświadczeń na szczeblu lokalnym oraz organizacja spotkań towarzyski pozwala na integrację środowisk zainteresowanych tą dziedziną nauki, praktyki i sztuki, jaką jest project management. Grupy regionalne organizują rocznie dziesiątki spotkań w formie wykładów, warsztatów, szkoleń czy seminariów. Poruszane aspekty miękkie i twarde pozwalają na to aby każdy w pewnym momencie znalazł coś dla siebie, chociaż drzwi na spotkania są zawsze otwarte dla wszystkich zainteresowanych. Aby uczestniczyć w spotkaniach, nie trzeba być członkiem IPMA Polska – wystarczy chęć pozyskania wiedzy nt. zarządzania projektami. Na czele każdej grupy regionalnej stoi jej Rada, która wybierana jest na 2-letnią kadencję. Członkowie Rady są zawsze do Państwa dyspozycji, czego wyrazem jest możliwość kontaktu na spotkaniach oraz dzięki podanym na stronie IPMA Polska osobom kontaktowym.