Warsztat Mazowieckiej Grupy Regionalnej
W sobotę, 9 grudnia 2017r., Mazowiecka Grupa Regionalna organizuje warsztat pt. "Warsztaty Project Managera: mingling eventworking i elevator pitch".
Warsztat jest skierowany do kierowników projektów i członków zespołów projektowych.
Miejsce spotkania to Centrum Biznesowe Ogrodowa 58, Warszawa, ul. Ogrodowa 58, piętro IV, sala MADRYT.
Spotkanie poprowadzi pan Artur Sójka, praktyk i trener z zakresu sprzedaży, ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży relacyjnej i rekomendacji. Zajmuje się również tematyką komunikacji i wystąpień publicznych. W latach 2008 - 2016 prowadził jako trener wewnętrzny wiele szkoleń z zakresu pozyskiwania klientów za pomocą networkingu i rekomendacji dla klientów firmy BNI Polska. Posiada certyfikat I stopnia facylitacji po kursie Tony Mann’a. Jest współtwórcą bydgoskiego i lubelskiego oraz trzech warszawskich Klubów Toastmasters International. Prowadzi bloga biznesowego www.artursojka.pl oraz firmę doradczo-szkoleniową Sójka Consulting (www.sojkaconsulting.pl). Wraz z Bernardem Frugą napisał książkę pt. Eventworking. Jak efektywnie korzystać z konferencji, targów i innych eventów. Poradnik dla przedsiębiorców, managerów i handlowców.
Agenda spotkania:
- 9:00 - 9.05 - przywitanie uczestników warsztatu
- 9:05 - 13.00 - warsztat
Program warsztatu
- po co uczestniczyć w eventach;
- jak wybrać właściwe eventy pod kątem naszych celów;
- jak przygotować się do eventów, aby z nich skorzystać w najwyższym wymiarze;
- jak zachowywać się podczas eventów, czym jest mingling i jak z niego korzystać;
- rola figur networkingowych, jak kulturalnie podejść i włączyć się do rozmowy, jak odejść, by nie urazić rozmówców;
- rola wizytówki i jak jej profesjonalnie używać;
- zarządzanie wizytówkami po evencie;
- elevator pitch: jak zaprezentować się w 10-30 sekund, aby wzbudzić zainteresowanie rozmówców;
- follow-up po evencie;
- podtrzymywanie kontaktów i zamiana kontaktów w relacje;
- proszenie o rekomendacje biznesowe.
Udział w warsztacie jest bezpłatny.