Projekty doskonalące w procesach usługowych. Six Sigma i Lean - konkurencja czy współpraca?

Data: 
2012-12-06 18:00

Szanowni Państwo,

W imieniu Rady Dolnośląskiej Grupy Regionalnej IPMA Polska zapraszamy na kolejne otwarte spotkanie.

Lean i Six Sigma to dwa komplementarne, ale różne podejścia do doskonalenia. W jaki sposób mogą być stosowane w procesach usługowych? Jak uzyskać efekt synergii z zastosowania Six Sigma i Lean we wspólnych przedsięwzięciach projektowych?

W oparciu o przykłady projektów z organizacji usługowych, odpowiedzi na te pytania poszukają trenerzy/konsultanci Akademii Białego Kruka Sp. z o.o.

  • Termin: 6 grudnia 2012 r., godzina 18:00,
  • Miejsce: Hotel Jana Pawła II, we Wrocławiu.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Obowiązuje rejestracja .

Pierwszeństwo udziału w spotkaniu mają Członkowie IPMA Polska , pozostali zainteresowani - w miarę wolnych miejsc i kolejności zgłoszeń.

Tematyka spotkania obejmuje następujące elementy kompetencji Wytycznych Kompetencji IPMA (NCB3.0) stanowiących podstawę certyfikacji IPMA-4-L-C: 3.01 Orientacja na projekty, 3.04 Wdrażanie systemu zarządzania projektami, programami i portfelami, 3.07 Systemy, produkty i technologie, 1.18 Komunikacja, 2.01 Przywództwo, 2.02 Zaangażowanie i motywacja.

Serdecznie zapraszamy!