System Zarządzania Jakością ISO
International Project Management Association Polska uznaje za główny cel działalności promowanie zarządzania projektami w społeczeństwie oraz wzmacnianie świadomości znaczenia tej dziedziny zarządzania.
W celu pełniejszego spełnienia oczekiwań członków Stowarzyszenia oraz sprawniejszej i skuteczniejszej działalności IPMA Polska niezbędne jest stałe doskonalenie oferowanych produktów i stosowanych procesów. Pomocnym w tym jest wdrożony i stosowany system zarządzania jakością wg normy ISO 9001:2015.
Nasze działanie opieramy na poniższych zasadach zarządzania jakością:
- orientacja na klienta – naszymi klientami są aktualni i potencjalni członkowie IPMA Polska, Project Managerzy, instytucje państwowe i organizacje samorządowe, wyższe uczelnie, ludzie biznesu,
- przywództwo – poprzez wzięcie odpowiedzialności przez kierownictwo IPMA Polska za skuteczność systemu zarządzania jakością i wspieranie członków zarządu i pracowników Stowarzyszenia w wykazywaniu przywództwa w obszarach ich działalności,
- zaangażowanie członków Zarządu, Pracowników Biura i asesorów CERT IPMA Polska w realizację celów Stowarzyszenia,
- podejście procesowe w Stowarzyszeniu, poprzez zidentyfikowanie i zdefiniowanie istotnych procesów, ich realizacja wg cyklu PLANUJ – WYKONAJ - SPRAWDŹ – DZIAŁAJ oraz systematyczne ich monitorowanie i ocena,
- podejmowanie decyzji na podstawie dowodów - w oparciu o dane liczbowe, pomiary i badania statystyczne,
- zarządzanie relacjami - partnerskie kontakty z Grupami Regionalnymi, uczelniami, organizacjami społecznymi i samorządowymi (szkolenia, konferencje, certyfikacja PM, przekazywanie doświadczeń itp.),
Skuteczność i efektywność powyższych zadań oceniana jest podczas okresowych przeglądów systemu zarządzania jakością wg ISO 9001:2015, w wyniku których podejmowane są działania zmierzające do jego dalszego doskonalenia.
Treść Polityki jakości jest dostępna dla stron zainteresowanych.